Eğer hak ettiğimiz saygıyı görmek istiyorsak, özür dilediğimiz durumlara dikkat etmemiz gerekir. Bizim ülkemizde iyi niyet, doğru ortamlarda gösterilmediği takdirde zayıf noktanız olarak algılanıyor maalesef.
"Mütevazılık falan hiçbir zaman gerçek bir üst değer olamamıştır bizde. Bir ortamda mütevazı olmaya kalkarsanız saygı hemen azalmaya başlar, hissedersiniz."
"İnsan ilişkilerinin tatminkâr ve sürdürülebilir olması için, her iki tarafın da emek vermesi gerekir. Senin ortaya koyduğun ilgi, sevgi ve çabayı karşı taraftan da bekliyor olman bencillik değil, olması gerekendir."