Aslansın sen kaplansın sen mottosuyla hareket eden klasik kişisel gelişim kitabı diyebiliriz. Kitap iki bölümden oluşuyor. Birinci bölüm kendini yönetme sanatı ikinci bölüm ilişkileri yönetme sanatı. Ben yazarını sevdiğim için kitabını da sevdim :) yeni bir şeyler öğrenmek için değilde bildiklerini tekrar etmek için ideal.
Kitabı akademik yazı uğraşlarım için faydası olması ümidiyle okudum ancak roman ve hikaye yazarları için daha işlevsel olduğunu söyleyebilirim. Tabiki 3-5 işime yarayacak tavsiye var ancak bu durum bir çuval keçi boynuzu yiyip bir kaşık bal tadı almaya benziyor. Yazarın dili ise gayet samimi. Tecrübesi de bir o kadar tatmin edici.