layla

layla
@layla2
Kendi benliğinizle bir olabildiğiniz vakit iyisinizdir. Ama kendi benliğinizle bir olamadığınız zaman da kötü değilsinizdir.
Sayfa 51·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
İçinizdeki iyiden bahsedebilirim, ama kötüden değil. Çünkü kendi açlığı ve susuzluğu tarafından zulme maruz kalan iyilikten başka nedir ki kötülük?
Sayfa 51·Kitabı okudu
Edebiyat
Ayrı düştüğünüz zaman dostunuzdan, kederlenmeyiniz; Çünkü ona dair en sevdiğiniz şeyler yokluğunda daha da berraklaşabilir, aynı dağcının düzlükten dağı daha belirgin görmesi gibi.
Sayfa 47·Kitabı okudu
Edebiyat
Tanrı'nın kanaatinde her biriniz yalnız başınıza durursunuz, bu sebeple her biriniz hem Tanrı'ya dair malumatınızda hem de dünyayı kavrayışınızda yalnız olmalısınızdır.
Sayfa 46·Kitabı okudu
Edebiyat
İçinizdeki hekim kendi hasta benliğini iyileştirir acı zehrin ta kendisiyle. Öyleyse güvenin o hekime ve yudumlayın şifa bulacağınız şeyi sessiz ve sakince: Çünkü onun eli, ağır ve nasırlı olsa da, Görünmeyen'in şefkatli eliyle yönlendirilir.
Sayfa 43·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam