"Sonra içime ve hatta dışıma kapandım. Küsmek gibi bir şey, bir çeşit gölge fesleğeni. Bir çeşit olmayan hayat. Zaten hiçbir şeyi kararında bırakamamak ve ortasını bulamamak gibi bir sorunum var benim."
Çok fazla düşünüyorum ve çok derinden hissediyorum.
Bu ikisi bir araya gelince işin içinden çıkılmaz bir hal alıyorum.
kendimi bir türlü toparlayamıyorum...