İskender Pala'nın şahsi yaşamımın belli dönemlerine de tanıklık eden olayları kendi yaşanmışlıklarıyla ele aldığı, her İskender Pala kitapları nasıldır diyene şiddetle ilk önce okuması gerektiğini ifade ettiğim bir kitabı..
Yaşadığı acı gerçeklerden kurtulmak için Şamlı bir kocanın elinden Türkiye'ye kaçan genç bir kadının oğullarına kavuşmak için verdiği mücadelenin hüzün dolu hikâyesi, hafızamızdan kolay kolay silinmeyeceğe benziyor.
herkesin ve özellikle her kadının mutlaka okuması gereken bir eser.
her kentten ayrı bir kadının hikayesini okuyor, hikayelerde kendinizi buluyorsunuz..