" Bir gün..." demiştin bana, "Kırk dört defa günbatımı gördüm."
Bir süre sonra şunu ilave etmiştin:
"Bilirsin işte... İnsan mutsuz olduğunda günbatımlarını daha çok sever."
"Demek ki kırk dört günbatımı izlediğin gün pek mutsuzdun öyle mi?
Ama Küçük Prens'im, sen buna cevap vermemiştin.