Camus 22 yaşında yazmış bu kitabı, ben 22 yaşımda okuyorum. Birkaç kere okudum bazı yerleri, evet dedim, tam olarak bunlar hissettiklerim ve Camus yazamadığım bu karmaşıklığı sanki benim için kağıda dökmüş. Garip, herkes yirmi ikisinde böyle mi hisseder?