Leni

Leni
@leniishkaa
take away my blood and bones
5/10
·68 syf.··
2024 12. kitabı
Ne zamandır Zweig okumadım diye alıp okudum. Zweig'ı neden sevdiğimi anımsattı ama ayrıca çok da sevdiğim bir kitap olmadı. İlk sayfadan kitabın içindeydim, yazar o kadar güzel girişler yapıyor ki. Devamında da Berger'in hislerini çok iyi anlatmış, cidden anlatımına her seferinde hayran kalıyorum. Altını çizdiğim cümle çok oldu, ayrıca anlatımını ve yapısını incelemek için birçok paragrafı işaretledim. Viyana'yı ve Berger'in yalnızlığı ile bunalımını anlatışı oldukça başarılıydı. Sevmediğim nokta karakterin 13 yaşındaki kıza aşık olması, iyileşince sanki kadınlaşmıştı tarzında söylemlerle meşrulaştırması. Okurken cidden rahatsız oldum ve güzel başladığını düşündüğüm kitabın bir an önce bitmesini istedim. Vermek istediği mesaj için illa böyle bir şey olmasına gerek var mıydı yani bilmiyorum. Zweig'ın tüm kitaplarını okumayı kafaya koyan veya ilgisini çekenler okuyabilir ancak aman aman bir kitap değil bence, rahatsız olmayacaksanız okuyabilirsiniz anlatım gayet güzel.
Edebiyat
KızılStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202237bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Leni

, bir kitap okudu
5/10
·68 syf.··
2024 12. kitabı
Stefan Zweig
7.1/10 · 37bin okunma

Leni

, 2024 okuma hedefini güncelledi.
2024 OKUMA HEDEFİ
16/40 kitap - %40 tamamlandı
16 kitap okudu
40 kitap
2.594 sayfa
2 inceleme
0 alıntı