Hayat çok farklı sınavlardan geçiriyor insanı.
Duygusal olarak beni en çok inanmak yordu:
Sevgiye, insanlara, mutlu hayallere
İnandım özellikle insanlara çok İnandım.
Sonra ne mi oldu ?... 😅 ne bekliyordun ki der gibisiniz.
Hayat işte bunu da öğretti. İlk bi kalbini acıtıyor insanın ama sonra alıştırıyor..
Yazık olan sadece hayallere ve vaktinden çalınan süreye oluyor....