kllncı

kllncı
@leoneferito
Hayat çok farklı sınavlardan geçiriyor insanı. Duygusal olarak beni en çok inanmak yordu: Sevgiye, insanlara, mutlu hayallere İnandım özellikle insanlara çok İnandım. Sonra ne mi oldu ?... 😅 ne bekliyordun ki der gibisiniz. Hayat işte bunu da öğretti. İlk bi kalbini acıtıyor insanın ama sonra alıştırıyor.. Yazık olan sadece hayallere ve vaktinden çalınan süreye oluyor....
Edebiyat
Reklam
Tolstoy şöyle diyor: “Tüm muhteşem hikayeler iki şekilde başlar. Ya bir insan bir yolculuğa çıkar ya da şehre bir yabancı gelir...”
Edebiyat
" Sessiz değilsin. Büyük bir gürültünün içindesin, duymuyorlar. "
Edebiyat
En çokta yağmur yağdığında seviyorum bu şehri herkezin yüzü ıslak başı öne eğik sanki herkez suçunu kabulenmiş gibi...!
1000Kitap
"Tehlikeli sayılmam artık. Kalbimi kalın bir kitabın arasında kuruttum."
1000Kitap
Reklam