Peki ,bazı kız çocukları fazla başaran olurken bazıları neden kendini sabote edenlerden oluyor?Ben,fazla başaranların hayatında çoğu zaman onlara olumlu mesajlar vererek annelerinden gelen olumsuz mesajları dengeleyen özel biri,bir büyükanne,teyze,baba ya da yakın bir akraba olduğunu buldum.Bu özel kişi çoğunlukla sevecen,empati kurabilen ve besleyen biri.Kendini sabote eden kızın hayatında ona bu şekilde yardım eden biri yoktu ya da vardıysa bile fark yaratacak kadar uzun bir süre hayatında olmamıştı.