📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
•”Sanki hata yapmaya devam edersem annem tarafından daha fazla kabul görüyor gibiydim.İyi bir şey yaptığımda,mutlaka söyleyecek kötü bir şey bulurdu ya da kendimi fazla abarttığım gibi yorumlar yapardı.Bu çok canımı yakardı.Artık ne söylediğinin önemi yok.Kendimi ondan ayırmak için çok uğraştım çünkü artık onun kendimi tanımlamak için güvenilir bir kaynak olmadığını biliyorum.Nihayet bu anlamlı geliyor.”
•”Kıskançlık kısmını anlamak benim için büyük bir adımdı.Bu hayatım boyunca acı verici bir şey olmuştu.Annem,kız kardeşim ve bazı kadın arkadaşlarım kıskançlık göstermişti ve ben onların gazabına uğramamak için başarılarımın ve iyi yaptığım şeylerin üzerini kapatıyordum.Şimdi bunun benimle ilgisi olmadığını biliyorum,kendimle gurur duyuyorum ve hakkımı teslim ediyorum.Kabul edilmek için sürekli kendimi kötülemek zorundaydım.Şimdi sadece kendim olabiliyorum.”