Demek iş gözlerde.
Apaçık baktılar mı, hele bir şey soruyormuş gibi baktılar mı tamam.
O zaman arkasını dönse de bakar ...
Öteki odaya gitse de bakar
Şimdi de bakıyordur …
‘’ Biz çok önemsiyoruz kendimizi. Bir şeyler öğrendikçe büyütüyoruz kendimizi gözümüzde. Anayolu unutuyoruz, çürüyüp gidiyoruz ara sokaklarda. Ayrıntı bu işte …Sizi suçlamak için söylemiyorum. Bende öyleyim çoğu kez. ‘’