Tutkuyla istediğiniz bir şey varsa gidin peşinden ulaşamasanız bile bazen o yolda gitmek var ya, ileride başarısızlığınızı daha keyifle anarsınız. En azından hatırlayacak bir şeyiniz olur, bir hikayeniz olur diğerlerinden farklı. Bir hikayeniz olsun diye bile yapmaya değer.