Tutkuyla istediğiniz bir şey varsa gidin peşinden ulaşamasanız bile bazen o yolda gitmek var ya, ileride başarısızlığınızı daha keyifle anarsınız. En azından hatırlayacak bir şeyiniz olur, bir hikayeniz olur diğerlerinden farklı. Bir hikayeniz olsun diye bile yapmaya değer.
Koy bir kenara dedenle övünmeyi de sor, "Torunum benimle övünecek mi acaba, 'ne diziyi seyretti, ne futbol konuştu, amma kavga etti bizim dedeler yeminle, helal olsun 'diyecekler mi acaba?"diye.