Kitap oldukça akıcıydı.Sonunu kesinlikle tahmin edemiyorsunuz.Kitap hakkında söylenecek çok fazla şey var.Tam anlamıyla bir başyapıt niteliğinde. Vıctoria'nın kalemine hayran kalıyorsunuz.Hani bazı kitaplar vardırya uzun süre etkisinden çıkamazsınız, bu da onlardandı benim için.Bu yönüyle bana Harry Potter'i anımsattı bana.Hatırlarsınız,hala etkisindeyiz