Nataşa,acı acı gülümsedi.Hem ne diye sormuştum bunu.Atık her şeyin bittiğini ,geriye dönüşün olamayacağını görmüyor muydum sanki.Ama bende kendimde değildim .Yüreğimde dayanılmaz bir sızı ,Ne sorduğumu kendim de bilmeden
Ve her şeyden önemlisi,hiçbir hayvan kendi cinsine asla zorbalık etmemelidir. zayıf yada güçlü ,akıllı yada saf,hepimiz kardeşiz. Hiçbir hayvanı asla öldürmemeli.Bütün hayvanlar eşittir.