"Seni seviyorum" sözünü - o çok önemli sözü - çok sık kullanıyordun: bu beni rahatsız ediyordu; sanki fazla sık söylenirse, sıradanlaşacak, içi boşalacak, anlamı yitecekmiş gibi geliyordu bana - bir yalana dönüşecekmiş gibi...
Yani, kişi, gelmeyeceğini bildiği o birisini seviyorsa ancak, felsefe (de) yapıyor olabilir - philosophia, kişinin hiçbir zaman 'bilge' olamayacağını bile bile, 'bilgeliği sevmesi' değil mi, zaten?