"Korkma
geçeceğiz yalın çirkinliğinden
ölçülü mezarların, büyük bir yolun kestiği yerde
ve bütün insanların ufak ufak ölü olduğu.
O zaman yavaşça öpeceksin beni"
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İlişki ancak iki kişinin kendilerini karşılıklı ve tam olarak birbirlerinin ellerine teslim etmeleriyle kurulmaya başlanabilir - çekincesiz, sakıntısız, utançsız...
İlişkide utanca da yer yoktur: Utanç, temelde, kişinin kendini başkalarına olduğu gibi göstermekten kaçınmasıdır; oysa ilişki, iki kişinin kendilerini biribirilerine oldukları gibi göstermelerini gerektirir - her bakımdan...
Oysa, ilişkide 'teşekkür'e yer yoktur - olamaz: kişilerden birinin öbürü için yaptığı birşey, öbürü açısından gerçi bir 'lütuf' gibidir (bir armağan...); ama, yapan kişi açısından, bir 'ödev' gibidir: kişinin yapması gereken; yapmazlık edemeyeceği, birşeydir.