İşte, bu öteki ilişkiler, o kişiler yoluyla hep bulaşırlar onların ilişkisine --- o zaman da ilişki saflığını yitirir, katışık hâle geler: bozulur, yozlaşır, ölür.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İki kişi, ilişkilerini, onu olduracak kadar kuramazlar; ama öldürecek kadar bozabilirler, yaptıklarıyla. Bir de, kendi hâline bırakırlarsa, kurur gider ilişki --- kendi kendine, ölür.
Ben vardım; sen, kendini yok etmeyi seçtin.
[...]
[...] : işte, ben hâlâ varım; bütün acıları ölçüp biçip tartarak - sense, kayan bir yıldız gibi hızla uzaklaşıyor; son anda da dönüp bir göz kırpıyorsun, yalnızca...