Bursa yanıyor,
Karabük yanıyor,
Uşak yanıyor,
Kahramanmaraş yanıyor...
Ne der Nazım Hikmet Ran,
Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hürve bir orman gibi kardeşçesine,bu hasret bizim...
Artık ne ağaçlar hür ne ormanlar kardeş,
Hepsi yangın yeri...
🌱🌱🌱🌱🌱
Etkileşim ve farkındalık için yoruma bir fidan dikebilirsiniz. 🌱
Yanan ormanlarımızın yeniden yeşermesini istiyorsak, iletiyi paylaşmayı ihmal etmeyelim. |👁️👁️|💧
🌱🌱🌱🌱
👇🏻👇🏻👇🏻
🌿🌿 Yaşanan orman yangınları için fidan bağışı kategorileri:
tema.org.tr/bagislar#132998016
Resim , müzik , şiir , roman , öykü …
Sanata ve edebiyata dair her ne varsa , bunu oluşturan kişi ürününü yaşayamazsa karşısındaki kitleye etkisini ulaştıramaz .
Bugün içimde hep Melike Şahin ve özellikle bu videodaki şarkısı çaldı durdu .
Sonra baktım , sanatını icra ederken öyle bir yaşamış ki …
Size bırakıyorum şarkıyı da , sözlerini de , yorumu da