Öncelikle gayet akıcı ve çokta güzeldi. Farklı isimler, yer yer benzer olaylar, değişik bir anlatım şekli var ama ben çok beğendim Aşk beklerken, polisiye, ordan dram şeklinde ilerliyordu ki tüm soru işaretleri yanıt bulacak derken kitap bitti. İkinci kitabı da almamıştım, bu denli devam kitabı olarak düşünmediğimden. Gece gece kafamda binbir çeşit senaryoyla, yarın ikinci kitabı almayı bekleyeceğim anlaşılan
İyiler hep kazanır. Sadece sonucu görebilmek için zamana ihtiyaçları vardır. Kimi zaman bir gün gerekir, kimi zaman bir ömür. Hatta bazılarının ömrü de yetmeyebilir görmeye. Ama sonuç değişmez. İyiler hep kazanır.