Sözgelişi iyi bir insan olduğuma kalıbımı basamam. Biraz dik kafalıyım.Oysa biraz daha yumuşak olabilmek gerek. Çevremdekilerin aptallıklarının ve kötülüklerini gerektiği kadar çabuk unutamıyorum. Ne de bana karşı işledikleri kusurları. Yaradılışım belki de biraz kinci sayılabilir. Birinden sıtkım sıyrıldı mı, temelli sıyrılıyor artık.