leyli

leyli
@leylinotlar
Bence bir hastalığın en iyi tedavisi inzivadır.
İnsan ve Duygular
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sen iki kişisin: birincisi karanlıkta uyanık, ikincisi aydınlıkta gafil.
Edebiyat
Kibar insanların incelikleri tek yanlı olmaz ,karşılıklı incelik yapılmalı ;saygı böyle gösterilir.
Sayfa 57
Edebiyat
"Tembellik tüm kusurların anasıdır."
Sayfa 37
Edebiyat
Akıl ancak öğrenebildiği kadarını bilebilir.
Sayfa 32
Edebiyat