Dilxuyn

Dilxuyn
@liaa
Şiir/yazar ^_^
Pencere kenarında kaldı umutlarımız. Hem üşüdü hem de yalnız..
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
O kadar çok ölen varki içimizde Artık hepimiz yürüyen mezar gibiyiz..
Şiir
Yaşamak için tek sebep; Yaşamak için sana şans verendir (c.c) O halde hakkıyla yaşayabilmek ümidiyle...
Din
Imtihanimiz ağırlaşmadi. Biz Allah unuttukca Imtihanin ağırlığını Hissetmeye başladık...
Şiir
"Kimse yoktur bir kimsenin kimsesizligine yoldaslik ede.."
Şiir