Dilxuyn

Dilxuyn
@liaa
Şiir/yazar ^_^
Pencere kenarında kaldı umutlarımız. Hem üşüdü hem de yalnız..
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
O kadar çok ölen varki içimizde Artık hepimiz yürüyen mezar gibiyiz..
Şiir
Yaşamak için tek sebep; Yaşamak için sana şans verendir (c.c) O halde hakkıyla yaşayabilmek ümidiyle...
Din
Imtihanimiz ağırlaşmadi. Biz Allah unuttukca Imtihanin ağırlığını Hissetmeye başladık...
Şiir
"Kimse yoktur bir kimsenin kimsesizligine yoldaslik ede.."
Şiir