Jo Nesbo, polisiye gerilim tarzında Stieg Larsson'dan sonra okuduğum ikinci İskandinav kökenli yazar ve en az onun kadar başarılı.Oraların sert ve kasvetli havasından olsa gerek bu adamlar bu konuda kesinlikle uzman.Harry Hole'ü çok tuttum, onun gibi bazı zaafları olan baş karakterler kitabın çok daha gerçekçi olmasını sağlıyor.Hikaye de içerdiği sürprizlerle oldukça etkileyici ve sürükleyici, okumanızı tavsiye ederim.