Ağızdan çıkan hiçbir dua kaybı olmaz, olmuyorsa zamanı vardır. Yahut Allah daha iyisini, daha güzelini karar lamıştır. Ama dua kaybı olmaz. Elbet bir gün kabul olur.
Neşe bulaşıcıdır falan diyorlar. Yalan. Neşe kolonya gibi bir şey. Dökünüyorsun, o an ferahlıyorsun. Sonra uçup gidiyor burnundan, elinden,üzerinden. Kasvet öyle değil ama, zamk gibi, bulaşıyor ve dokunan herkese yapışıyor.