Seda

Seda
@libraryseda
@libraryseda·
·
sabitlendi
Sanırım en güzel terapilerden biri de kitap evi ve sahaf gezmek..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Ben şuna inanıyorum ki, üç buçuk günlük ömrümüzü kendimize zehir etmemek için ne mazideki hayatımıza ve kaçırdığımız fırsatlara ne de istikbali olmayacak hülyalarına kulak asmayarak bugünümüze hapsolup yaşamalıyız."
"Duyguları bir şişeye doldurup saklayabilmek isterdim, böylece ihtiyacınız olduğu başka bir anda onları yeniden hissedebilirdiniz."
"İnsanları sevmiyor değilim. Ama dürüst olmam gerekirse, kitapların dostluğunu tercih ederim. Kafamın içinde yarattıkları sessiz dünyayı seviyorum.."

Seda

, bir kitap okudu
8/10
·192 syf.·
2021 7. kitabı
Jo Cotterill
8.8/10 · 4.201 okunma