librarysnagi

librarysnagi
@librarysnagi
bir kelebek misalidir hayat.. kanat çırptığım her anımın kitaplarla olmasıdır arzum..
"Hepiniz dostum olun. Yapayalnızım." "Yapayalnızım... Yapayalnızım... "Ne tuhaf bir gezegen!" diye düşündü Küçük Prens. "Her yer kuru, her yer sivri, her yer sert ve acımasız. İnsanlarda da düş kurabilme gücü hiç yokmuş. Ne söylerseniz onu tekrarlıyorlar. Benim gezegenimde bir çiçeğim vardı, söze ilk o başlardı..."
Sayfa 74·Kitabı okudu
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
"İnsanlar nerede? Çölde biraz yalnızlık duyuyor kişi..." "İnsanların arasında da yalnızlık duyulur," dedi yılan.
Sayfa 70·Kitabı okudu
İnsanların, Dünya'nın yüzeyinde kapladıkları yer çok küçüktür. Dünya'da yaşayan iki milyar insan, mitinglerdeki gibi sıkışık bir şekilde yanyana dursalar, yirmi mil uzunluğunda ve yirmi mil genişliğindeki bir alana kolaylıkla sığarlardı. Yani Dünya'nın bütün insanları en küçük Pasifik adasına yerleştirilebilir. Bunu büyüklere söyleseniz size inanmayacaklardır. Kendilerinin büyük yer kapladıkları kanısındadırlar çünkü. Kendilerini baobablar kadar önemli görürler. İyisi mi söyleyin hesabını yapsınlar. Sayılara bayılırlar; hesap işlemleri hoşlarına gider. Ama siz vaktinizi bu gereksizliklerle neden öldüreceksiniz?
Sayfa 69·Kitabı okudu
"O zamandan bu yana yönetmelik değişti mi?" "Yönetmelik değişmedi. İşin kötüsü de bu ya. Gezegen her yıl daha hızlı dönmeye başladı, yönetmelik ise yerinde saydı."
Sayfa 60·Kitabı okudu
Çünkü kendini beğenmişler yalnız övgüleri dinler.
Sayfa 51·Kitabı okudu