librarysnagi

librarysnagi
@librarysnagi
bir kelebek misalidir hayat.. kanat çırptığım her anımın kitaplarla olmasıdır arzum..
İçini dökmek mutluluğun temelidir ; insanın kalbinden geçen hiçbir şey dostundan saklı kalmamalı.
Sayfa 344·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bir gün bir şeyi istersin, ertesi gün tutkuyla, ölesiye ona bağlanırsın, daha ertesi gün onu istediğinden utanırsın, arzun yerine geldiği için hayata lanet edersin. İşte insan hayatta kendi isteğinin peşinden serbestçe giderse böyle olur. Bastığımız yeri yoklayarak yürümeliyiz ; bazı şeylerden gözlerimizi çevirmeliyiz, mutluluk hülyalarına kapılmamalıyız, mutluluk elimizden kaçarsa isyan etmemeliyiz ; hayat budur işte... Kim demiş hayat zevk ve mutluluktur. Ne saçma düşünce ! Hayat hayattır, bir ödevdir, ödev dediğin de çetin bir iştir. O halde ödevimizi yapalım...
Sayfa 304·Kitabı okudu
Ertesi günün sabahı başka bir ışıkla aydınlanacak, belki daha güzel, ama başka türlü olacaktı.
Sayfa 301·Kitabı okudu
İşte hayat : Gözlerimizin içinde, gülüşlerimizde, şu leylakta, Casta Diva’da... Bütün hayat işte bu.
Sayfa 288·Kitabı okudu
—Kim için yaşayabilirim, hangi gaye için? Neyi arayacağım? Ne için savaşacağım? Neyin rüyasını göreceğim? Hayatın çiçekleri döküldü, sadece dikenleri kaldı.
Sayfa 287·Kitabı okudu