..olgunlaşma sınırımızı kendimiz seçemiyoruz. Yaşadığımız olaylardan çıkarttığımız dersler bizim için çok kıymetli olsa da bir daha böyle acı derslerle eğitilmek istemiyoruz. Bence gelecek için en iyisi umalım.
Ama o mutluluk bize sevginin ve hayatın bir hediyesiydi ; gerçek anlamda bize ait değildi... Hayat istediği an o mutluluğu geri alabilirdi. Fakat görev uğruna hak ettiğimiz mutluluğu asla geri alamaz.