librarysnagi

librarysnagi
@librarysnagi
bir kelebek misalidir hayat.. kanat çırptığım her anımın kitaplarla olmasıdır arzum..
Karanlığı seviyorum çünkü karanlığın içinde kendim olabiliyorum... Gülümsememe ya da cesurca konuşmama gerek kalmıyor. Fakat bazen benim de hayal gücüm kontrolden çıkıyor.
Sayfa 134·Kitabı okudu
Edebiyat & Roman
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bazen keşke hiç doğmasaydım diyorum. Hayat gözüme hep çok güzel görünürdü ama şu an çok çirkin geliyor.
Sayfa 118·Kitabı okudu
Edebiyat & Roman
Ah, insanlar... Ne gülünçlerdi ! Ne kadar az şey anlıyorlardı...
Sayfa 82·Kitabı okudu
Edebiyat & Roman
Bazı hayvanlar insanlardan daha duygusal oluyor.
Sayfa 80·Kitabı okudu
Edebiyat & Roman
Tek bir cesaret göstergesi insana hayat boyu yetecek bir şey değildir.
Sayfa 70·Kitabı okudu
Edebiyat & Roman