librarysnagi

librarysnagi
@librarysnagi
bir kelebek misalidir hayat.. kanat çırptığım her anımın kitaplarla olmasıdır arzum..
..olduğumdan çok daha yaşlı hissettiğini söyledi. Belki de öyletdi. Gençlik acılarına gülünüp geçilmiyordu, çünkü gençlik henüz " bu da geçer " demeyi öğrenmemidiği için bu acılar insanın canını fena halde yakıyordu.
Sayfa 52·Kitabı okudu
Edebiyat & Roman
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Hayat böyle bir şey miydi ? Tam çok keyifli bir şey olup insan ona alışmaya başlarken, bir anda ellerinden kayıp gider miydi ?
Sayfa 52·Kitabı okudu
Edebiyat & Roman
Biz vatanın gençleriyiz ve ailemiz söz konusu olunca canımızı dişimize takıp elimizden geleni yaparız.
Sayfa 32·Kitabı okudu
Edebiyat & Roman