📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dediğim gibi birincisi nitelikli bilgi.İkincisi:Onu hazmetmek için gerekli serbest zaman.Üçüncüsü de:ilk ikisinin karşılıklı etkileşimden öğrendiklerimizde temellenen eylemlerde bulunma hakkımız.
Issız yerler iyi değildir,derdi.Çünkü kendi payı olan o küçük ruh parçası,diğer ruhların arasında olmadıkça,bütünün yanında olmadıkça hiçbir işe yaramıyormuş
Kral soruyor ; sen kim oluyorsunda sana tekne vereyim,sen kim oluyorsun ki bana tekne vermiyeceksin,ben bu krallığın kralıyım ve krallıkta ki tüm tekneler bana aittir.Bu gidişle onlar sana ait değil sen onlara ait olacaksın.Ne demek istiyorsun diye sormuş kral,huzursuzca,tekneler olmasa sen bir hiçsin,oysa tekneler sen yokken de varlar.