Kendime ve isteyene not..!
Bir kitap sana çok mu fayda sağladı?
bir hoca çok güzel mi anlatıyor?
Okuduğun bir yazıyı çok mu beğendin?
Birisi ile gurur mu duyuyorsun?
İlk defa Denediğin bir yemek leziz mi oldu? Bir yerlerde yeni güzel şeyler mi buldun? Faydalandığın siteler mi var?
Kullandığın güzel uygulama mı var....
Çocuklar için eğitici faydalı güzel şeyler mi var?
Birileri güzel şeyler için mi uğraşıyor?
Sevgiyi, iyiliği, eğitimi, yaymak için çabalayan birlerini mi gördün? Çok tatlı insanlar mı var? Anlat sevdiklerine, yeri geldikçe. Anlat işte, hem anlat hem de uygula, dene yap sen de gör gerçekten öyle mi?
Bir kişi deyip geçme sakın, o bir kişi de başka bir kişiye dokunur. Sen ölürsün ama iyilik güzellik sevgi ölmez...