Lidya Kyla

Lidya Kyla
@lidyaevan
Pürdikkat Twitter da bir gönderi gördüm ve uzantısı olan blog yazısını okudum. Ve şu yazıyı da okuyunca hemen twitter instagramı bütün cihazlardan sildim. Yazıya bakın: “Eğer her boş vakitte (kod derlenirken, markette sıra beklerken, suyun kaynamasını beklerken) eliniz sosyal medyaya gidiyorsa, beyninizin yapısı değişmiştir” DEHB/ADHD (dikkat eksikliği hiperaktivite bozukluğu) olan birisi olarak odaklanmak benim için çok daha zor. Fakat odaklanmaya /verimliliğe dair yolculuğum yaklaşık 2 sene önce başladı. O zamanlar akıllı telefon kullanmıyordum, ve sosyal bir hayatım vardı doğal olarak odaklanmak daha kolaydı. Ve kendimi her zaman rahat hissetmek için kendime koyduğum bir şart vardı. “ her ne yapıyorsan o şeyden zevk al; anı yaşa, !” Gerçekten işe yarıyordu, ders zamanı ders dinlenme zamanı dinlenmenin keyfi çıkıyordu. Üniversiteye geçince online eğitim ve çok fazla teknolojik cihaz, bana sanki anı yaşayamayı unutturdu. Elime telefon aldığımda diğer şeyleri unutuyorum çünkü... Her neyse sonra okulun bunun üzerine yaptığı bir kursa katıldım. Orada önerilen coursera da bir kurs vardı” learning how to learn” Daha sonra beyin ve öğrenme üzerine çok şey okudum. Şimdi de bu yazıyla bu okumalarımı artıracağım... Yeni bir odaklanma yolculuğu beni bekliyor.... Dedim ya DEHB liyim ; belki ilacı bırakmama yardımcı olur... 💚
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
paylaş sevgiyi
Kendime ve isteyene not..! Bir kitap sana çok mu fayda sağladı? bir hoca çok güzel mi anlatıyor? Okuduğun bir yazıyı çok mu beğendin? Birisi ile gurur mu duyuyorsun? İlk defa Denediğin bir yemek leziz mi oldu? Bir yerlerde yeni güzel şeyler mi buldun? Faydalandığın siteler mi var? Kullandığın güzel uygulama mı var.... Çocuklar için eğitici faydalı güzel şeyler mi var? Birileri güzel şeyler için mi uğraşıyor? Sevgiyi, iyiliği, eğitimi, yaymak için çabalayan birlerini mi gördün? Çok tatlı insanlar mı var? Anlat sevdiklerine, yeri geldikçe. Anlat işte, hem anlat hem de uygula, dene yap sen de gör gerçekten öyle mi? Bir kişi deyip geçme sakın, o bir kişi de başka bir kişiye dokunur. Sen ölürsün ama iyilik güzellik sevgi ölmez...
Körlük aşık oldum kitaba🤍 şiddetle tavsiye edilebiliyorsa,sahiden şiddet uygulayarak sevdiklerime okutacağım:) Gün gelir belki bir kere daha başka bir göz ile okurum:)

Lidya Kyla

, bir kitap okudu
10/10
·368 syf.·
Beğendi
·
19 günde okudu
·
2021 4. kitabı
José Saramago
8.3/10 · 132,2bin okunma