nehir

nehir
@lightsandsuns
Hakkında bir şeyler öğrenilecek şeyleri düşünmek muhteşem değil mi ? Sadece hayatta olduğum için mutlu hissediyorum ; çok ilginç bir dünyada yaşıyoruz. Her şeyi bilseydik , bu kadar ilginç olmazdı , değil mu ? O zaman hayal gücüne yer kalmazdı , değil mi ?
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Benim deneyimime göre , bir şeye kesinkes karar verirsen , hemen hemen her zaman yaptığın şeyden keyif alabilirsin.
Sadece sardunya olarak çağrılan bir sardunyanın duygularının incinmediğini nerden biliyorsunuz ? Size adınızla değil de sadece kadın olarak hitap edilse bunu istemezsiniz.
𝘏𝘦𝘳 𝘻𝘢𝘮𝘢𝘯 𝘺𝘢𝘱𝘵ı𝘨̆ı𝘯ı 𝘺𝘢𝘱𝘢𝘳𝘢𝘬 𝘥𝘢𝘩𝘢 𝘪𝘺𝘪 𝘣𝘪𝘳 𝘴𝘰𝘯𝘶𝘤̧ 𝘣𝘦𝘬𝘭𝘦𝘮𝘦𝘬 𝘥𝘦𝘭𝘪𝘭𝘪𝘬𝘵𝘪𝘳.
Ferdinand başını gökyüzüne kaldırdı, yeryüzünde insanoğlu için kendi yasasının dışında bir yasa olmadığını ve hiçbir şeyin birine bağlı olmak kadar insanı hayata bağlamadığını hissetti.
Sayfa 50