Lütfen bu kitabı sağlam psikolojiyle okuyun çünkü bir çocuğa yapilan bu kadar işkenceyi zulmu bünyeniz kaldırmayabilir. Gerçek bir hikaye anlatılmasaydı yazar çok fazla abartmış diyebilirdik. Yaşananların bu kadar ağır olması nerdeyse her sayfada ağlatıyor insanı. İnsanlığımızı kaybetmeyelim hala insan olduğumuzun bilincindeyken.....
On iki ve on dört yaşlarım arasında hayatımda emin olduğum çok az şey vardı ve bunlardan biri de herhangi birine kendimle ilgili herhangi bir şey anlatmanın çok ciddi bir hata olduğuydu.