lika

lika
@likaa
İ𝚗𝚜𝚊𝚗𝚕𝚊𝚛 𝚊𝚛𝚊𝚜ı𝚗𝚍𝚊 𝚍𝚊 𝚢𝚊𝚕𝚗ı𝚣𝚍ı 𝚒𝚗𝚜𝚊𝚗.. ~𝕶üçü𝖐 𝕻𝖗𝖊𝖓𝖘~ Öldüm :) Kardeşimmm lotos05 Olmazsan olmaz günel
❝ Bitti diye ağlama, yaşandı diye sevin. ❞
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
❝Küstürmeyin insanları hayata. Sonra her şeyden vazgeçiyorlar. Yaşamaktan, güzel olan her şeyden. Bir odada yalnızlığı; bir dağ başında kalmayı, bir adada mahsur kalmayı, nerede bir yalnızlık varsa onu istiyorlar. Küstürmeyin işte bazı insanları.❞
"Sana ihtiyacım var" dediğiniz kişi "niçin" diyorsa gelmez, "ne zaman" diyorsa gönülsüz gelir, "nerdesin" diyorsa mutlaka gelir.
"Ölene kadar sorumlusun gönül bağı kurduğun her şeyden" dedi Tilki..
Bana boş boş oturup duvar izlettiren herkese kırgınım...