Diploma ise diploma, ev ise ev, eş ise eş! İnsanları neyin mutlu edeceğine inanılıyorsa şu hayatta zengin insanlar hepsine sahip; ama yine de mutlu olamıyorlar. En azından dışarı gösterdikleri bu şekilde, yoksa çok pis dalgaya bile geliyor olabiliriz.
Biraz üşümeye, yapraklarımı dökmeye, yenilenmek için duraksamaya kucak açıyorum. Bu beni öyle rahatlatıyor ki... Sanki omuzlarımı kasmışım uzunca bir süre de, bırakmayı keşfediyorum.