bugüne dek hiçbir haklı oluşumdan mutlu olmadım. çünkü her haklı oluşumun özünde; acı, buruk ve kekremsi bir hüzün hikayem vardı. haklı olduğum her konuda, haklı olmayıp, mutlu olmak isterdim. çünkü mutlu olmak, haklı olmaktan her zaman daha güzeldi…