Bence insanlara hükmetmek arzusu manasızdır...Etrafımız o kadar çirkefle dolu ki, temiz kalmak için bir tek çare kendi dünyamıza çekilmek ve muhitle, hiç olmazsa manen, alakamızı kesmektir !
Birbirimize rastlamadan evvelki hayatımız sahiden birbirimizi aramaktan başka bir şey değilmiş ...Ne aradığımızı bilmeden aramak ..
Şimdi içim rahat, aradığını bulan ve başka hiçbir şey istemeyen biri gibi sükunet içindeyim.