Farkında olmaktan kaçındığımız şey, ne kadar kötü olursa olsun geçmişten kopamamanın sadece bizi yaraladığıdır. Onların aldırış ettiği yok. Genellikle onlar farkında bile değil. Bu anı dolu dolu yaşamayı reddetmekle sadece kendimize zarar veriyoruz.
Her hareketimizden önce bütün sonuçları tahmin etmeye çalışsak, bunları ciddi olarak düşünsek, önce kesin sonuçları, sonra olası sonuçları, sonra rastlantısal sonuçları, daha sonra da hayali sonuçları düşünmeye kalksak, kımıldayamayız bile, tek bir adım atamayız