Şimdi tutup da “Beni çok üzüyorsun” falan filan demeyeceğim. Üzülmek mesele değil çünkü, üzüntülerle nasıl baş edeceğimi biliyorum. Ama bu kadar öfkeyi ne yapacağımı bir türlü bulamıyorum
“Bir düşü gerçeğe dönüştürmek için içersin… Öyle değil mi? Ya istediğine kavuştuğunu ya da nefret duyduğuna baskın geldiğini düşlemek için. Gerçeklikten kaçmak için içersin ve işin ironisi gerçekliğin bile bir düş olmasıdır.”