sevda

sevda
@limonhaniim
Bulutlara ,kitaplara ve kedilere aşık bir hayalperest
Gitmek ve kalmak seçenekleri arasında hep gitmeyi seçtim 🤷
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne kadar da alışmışız her şeye kendi gözlüklerimizden bakmaya ...
Düşünce
Emily Bronte’nin çok güzel bir sözü var: “İnsanı insan yapan, yüzüne güzellik katan ve onu sevdiren tek şey kalbinin temizliğidir. Yoksa hepimiz aynıyız, etten ve kemikten oluşmuş bedenleriz. Bizi birbirimizden ayıran tek şey kalplerimizin özelliğidir.” Emily Brontë
Edebiyat
Hayat imtihan ediyor ama biz bu imtihanın farkında değiliz . Dünyaya Geldim Gitmeye #y:113641
Alıntı