Kitapta emekli bir robopsikoloğun, çalışma hayatında robotlarla karşılaştığı ilginç olaylar yer alıyor. Bazı terimler kitabı biraz karmaşık hale getirebiliyor ancak sıradanlıktan uzak farklı bir kitap.
Kitabın kahramanı Zeze'nin, içindeki çocuğun nasıl öldürüldüğüne şahit olduğum etkileyici ve oldukça duygusal bir kitaptı. Devamı niteliğindeki Güneşi Uyandıralım'ı da okuyacağım.