Gelin haydi! Sen de yorumlara dileğini yaz!
✨️Yeni yıla gireceğiz! Haydi bu iletinin altına ne dilediğini yaz!! Bakalım ne diliyorsunuz!✨️ 💫Benim dileğim💫; sevgi, mutluluk, huzur, sınıfı geçmek, sağlık ve en çok da istediğim para! :D
Yeni Yıl
"Litost" 🖤
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
litost mükemmel bir fic
Gecenin Hikayesi - Dora Saudede, weltschmerz, ilunga, litost, L'Esprit de I'Escalie...
Litost
Yoğun ısrarlarımla yayınlanmış bir kitap önerisiyle geldim. Adıyla ve içindeki cümlelerle ilk bölümünden bile güzel. Okuyan herkesi kendi dünyasına çeken bir kurgusu var. @kafatasimezarligi kaleminden çok güzel bir hikaye düşüyor güzelim.. wattpad.com/story/307115259...
Edebiyat