✨️Yeni yıla gireceğiz! Haydi bu iletinin altına ne dilediğini yaz!! Bakalım ne diliyorsunuz!✨️
💫Benim dileğim💫; sevgi, mutluluk, huzur, sınıfı geçmek, sağlık ve en çok da istediğim para! :D
Yoğun ısrarlarımla yayınlanmış bir kitap önerisiyle geldim. Adıyla ve içindeki cümlelerle ilk bölümünden bile güzel. Okuyan herkesi kendi dünyasına çeken bir kurgusu var. @kafatasimezarligi kaleminden çok güzel bir hikaye düşüyor güzelim..
wattpad.com/story/307115259...