Beni ne kadar çok sevdiğini de, onu ne kadar çok sevdiğimi bildiğini de biliyorum.
Cebindeki böceğinin "Bil Bakalım Seni Ne Kadar Seviyorum?" incelemesi bitmiştir.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
...
Eğer bir hastalığa karşı çok fazla tedavi öneriliyorsa, bu hastalığın tedavisi yok demektir. Düşünüyorum, kafamı çatlatıyorum, bir sürü çare geliyor aklıma, bir sürü. Ama bu, doğru dürüst tek bir çare yok demektir.
...
Kitabı okudum desem de sona doğru artık elimden attım. O kadar sevemedim bu kitabı. İlk sayfalarda dostluk ile büyüleneceğimizi hissediyoruz.Böyle ilerlemiyor hatta soğuyorsunuz. Yazar şaşırtmak istemiş veya hareket katmak istemiş birçok olayla ancak her olayı önceden tahmin edebiliyorsunuz. Sanki hiç yazma deneyimi olmayan biri yönlendirmiş olay akışını. Wattpad gibi. Kısacası önermiyorum. Kış Bahçesi yazarına yakışır bir kitap olmadığını düşünüyorum.