Merhabalar. Ailevi sorunlardan, aşk hayatından tutun cinsel istismara ve daha pek çok zorluğa sözcü olan bir şiir kitabıydı #k:85027. Sevilen birine adanacak sözlerin yanı sıra beni etkileyen pek çok mısra da bulunmaktaydı. Altını çizdiğim birkaç dörtlüğü paylaşmak isterim.
☆ seni görünce nutkum tutuluyor desem
yalan olur, işin aslı
öyle tutmaz oluyor ki dilim
konuşacağı lisanı unutuyor.
☆ seni seviyorum
fısıltılarım
gitme, istemiyorum
yakarışlarım aslında
☆ seni soymaya cesareti olan adamın
bir telefon açmaya cesareti yok bu günlerde
bir özür dilemeye, verdiği zarar için.
işte böyle kaybediyorsunuz o kadınları.
Rupi Kaur'un 4 kitabını da okumuş olmakla beraber incelemesini ve alıntılarını da paylaşmak istedim. İnsan nasıl bir dönemde olursa olsun okurken zevk alacağı bir kitap diye düşünüyorum. Kesinlikle tavsiye ediyorum.