intiharı, yaşadığımız toplumun dayatmalarını, normalin ne olduğunu ve normal olmasak topluma göre değil de içimizden geldiği gibi yaşasak hayatımızın aslında daha mı iyi olacağını sorgulatan ve sonunda hayat her şeye rağmen yaşamaya değerdir mesajı veren son derece akıcı bir kitap. Çok sevdim